första konserten i november bokad!



Wooho höstkonserterna fortsätter!
När jag var påväg hem från skolan idag så fick jag ett litet sms av Jennifer med världens trevligaste nyhet! Franz Ferdinand i Stockholm!!! Har precis bokat biljett till spelningen på Debaser Medis den 15:e november, ska bli grymt kul! Trodde ju att jag hade missat dem eftersom jag inte kunde se dem på festival i sommras, hade nämligen bara råd med en stor festival (P&L, förhoppningsvis fler nästa sommar) Så om någon annan vill boka gör ni det via Luger, kostade 340 spenn för mig när jag gjorde via nätet och fick en e- biljett hemskickad på mailen.

Har inte hänt så mycket mer idag. Har varit i plugget, kom hem vid 16. Orkade inte sätta mig med matten fast jag verkligen behöver det! Kommer märkas på morgondagens lektion, usch. riktigt hatämne. Fick iaf hjälp över msn av lilla Jennifer som berättade hur man gjorde videoklipp mindre för att lägga in på iPod. Så nu har jag lagt in två med The Hives som jag spelade in på Grönan. Ska lägga upp dem på youtube sen så kan fler se :)
Orkar inte skriva mer än såhär för nu ska jag äta en väldigt sen middag (ja så blir det när jag och syster är hemma själva)
Ha en bra kväll på er!
xxxx

Kommentarer
Postat av: mic

jag vill se videosarna från grönan :D

moneybrother på fredag juhuuhhuhi

2008-09-09 @ 14:09:51
Postat av: Jennifer

wohoo! kommer bli så bra! :D

och som nichamela sa: moneybrother på fredag!! ;D möhöhöh

2008-09-09 @ 17:12:22
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

mic: Ja du kan ju se dem när jag lagt upp dem på nätet, om du inte vill att jag skickar :) Jaaa! inte långt kvar :D bara han som spelas på ipoden just nu ;)



Jennifer: It's gonna be SUPERawesome! haha yeah michamöle har rätt, på fredag, bara 3 dar kvar!

2008-09-09 @ 19:10:49
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0