DiCaprio och Winslet återförenas

Fredag äntligen här, men det lugnar inte ner mig särskilt mycket. Kommer ha fullt upp med plugg hela helgen, för nästa vecka har vi sisådär 3 prov någonting? Usch blev ännu mer stressad bara för att jag skrev det. Men lite ska jag koppla av iaf, och det ska jag göra med film! Var så länge sen jag satte mig ner och kollade på en bra film, så nu ska jag föröka "fixa" hem en. Filmtips någon?
Kollade runt lite på internet och såg dethär: DiCaprio och Winslet återförenas!
Filmen heter Revolutionary Road och den har tyvärr inte kommit än, utan det blir i slutet av detta år eller början av 2009. Jag längtar iaf! För vem gillade inte Leonardo och Kate i Titanic, en av filmhistoriens bästa filmer med det finaste kärleksparet (enligt många iaf, speciellt tjejer. Inklusive mig hehe). I den här filmen har nog paret ett något ostadigare förhållande. Men jag väntar med spänd förväntan tills premiären och hoppas att det här är en film som är värd att se :)

  Återföreningen alla Titanic fans väntat på?

http://www.svd.se/kulturnoje/film/filmtrailers/artikel_1858593.svd
"Revolutionary Road utspelas i Connecticut under mitten av 50-talet. April och Frank Wheeler är ett ungt, framgångsrikt par som bor med sina barn i en trevlig förort. Men under den polerade och självsäkra ytan bubblar frustrationen hos dem båda. Övertygade om att de vill ha ut mer av livet än sina medelmåttiga grannar, bestämmer paret sig för att flytta till Frankrike, där de hoppas utlopp för sina mer konstnärliga sidor. Leonardo diCaprio och Kate Winslet spelar huvudrollerna i detta drama, baserat på en bok av Richard Yates. Sam Mendes står för regin."


 
Titanic, fortfarande filmhistoriens mest påkostade film? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: mic

haha nej det är inte världens mest påkostade film eheheh. long time ago ju!

tror det är king kong eller nåt sånt :)

vadå jag hängde inte med, kommer det en ny titanic film? vimsig



<3

2008-10-10 @ 19:25:26
Postat av: Jennifer L

åh den vill jag nog se, om den inte är seg... :P håller med om att de förmodligen är filmhistoriens sötaste par! oj vilken crush jag hade på leo när jag var yngre x)

2008-10-10 @ 19:31:21
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Mic: Jag är inte lika säker. för ett tag sedan var den fortfarande det. Tror inte bla sagan om ringen gick om den iaf? va king kong? säkert? :S ja jag vet inte, låter konstigt iaf

haha nej den nya filmen dem spelar i är Revolutionary Road :P hur läser du va ;



Jennifer*: Jag hoppas att den är något att se! omöjligt att den kommer bli lika bra eller i närheten av titanic, men jag hoppas den e bra iaf!

hehe ja det tycker jag med! gillar den filmen verkligen. lite lång bara :P ingen film för dem som inte gillar kärleksfilmer dock x)

2008-10-10 @ 20:26:31
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Martin

Eller hur de är skit sköna hehe, kollar varje program sen ser man de man missar på internet hehe...

2008-10-10 @ 20:47:36
URL: http://kellers.blogg.se/
Postat av: terese

benandjerrys är verkligen den godaste glassen som finns att få tag på. mmmums. så jag tycker verkligen du borde satsa på den någongång:) utmärkt att dela på två också!

2008-10-11 @ 00:02:12
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: mikaeela

tidernas bästa ! haha , precis när jag läste texten tyckte jag mig höra titanicsången spelar på nedervåningen , tror dock min hjärna spelade mig ett spratt !



lite roligt, dagen efter jag såg den där koftan på din blogg , så såg jag att en tjej i min skola hade en sån på sig , och den såg ännu finare och mysigare ut i verkligheten !



kram

2008-10-11 @ 14:19:53
URL: http://mikaelafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0