I get excited by the moves you do

Igår firade vi Jennifer lite i efterskott med att gå ut, hade en mycket trevlig och rolig kväll med jen, michis och leila på Ace. Musiken var bra och ja allt känndes riktigt lyckat! Blev så himla glad när bla Markus Krunegård, Håkan och Mando Diao spelades på ett av dansgolven! Kom inte hem förrens vid halv sex, så idag sov jag bort halva dagen till nångång efter ett. Och precis som hela veckan så har jag ingen lust alls för att få gjort massa saker som jag verkligen behöver. Vad ska det bli av mig egentligen?

God knows - I ain't sleeping but I want my line
God knows - I ain't happy so I want it bad tonight
Oh brother can you help me out
God knows - I've got nothing so accept my time
God knows - it ain't easy to behave in this spotlight
Oh brother can you help me out...

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

det var riktigt lyckat. kuuuul. och galet. bäst musik <3

2008-11-09 @ 18:47:59
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ja det var det :D braig musik! detta måste göras om ;)

2008-11-09 @ 18:58:50
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0