In my own land called Ochrasy

Den här söndagen har tillbringats med Jennifer i Täby på mellandagsrea och hemma hos henne. Jag bytte två kläder och kom hem med två nya plagg- ett par tights/leggins, i ett glatt material i silver. Lite crazy sådär hehe, men kanske något för nyår? Sen blev det en svart väst också. Jennifer fynda lite saker hon med och hon vart så glad den söttjejen! Jag fick en väldigt väldigt fin julklapp av henne också med ett fint kort/meddelande, kan inte förstå hur hon kan vara så begåvad och få fram så vackra ting med bara en penna! Den är verkligen jättevacker,  väldigt lik orginalet och snygg!


Till vänster är en av tavlorna som jag fick av Michaela i julklapp, så jävla snygg! Blev rörd när jag öppnade hennes paket på julafton, med ett litet meddelande också. Fick en till tavla med Gustaf också, men har inte tagit kort på den än, men det kommer så småning om när jag satt upp dem på väggen. Fotona är iaf från Where the action is, och Michis (som är värsta fotoproffset) tog ursnygga bilder! Och här till höger är Jennifers bild, också på Björn. Blev lite rörd när jag fick se den med, haha känslig man är! men iiih I love them! Visst är mina vänner begåvade? Riktigt estetiska verkligen. Tack tjejer!

Och såhär ser mitt rum ut nuförtiden- det blåa är borta från väggarna och nu är det istället gräddvit eller sand pastell som färgen tydligen kallas. Det var en del av min julklapp som vi gjorde klart nån vecka innan jul, så skönt! (dock lite stökigt + att en hylla över skrivbordet behöver köpas)


Och här är också några saker jag fick i julklapp. Vaser, ljus, lampa, kuddar, påslakan+örngott, Krunegård biljett och en låg hyll grej där jag nu har min Vinyl hörna! 


Nu blir jag välkommnad till Ochrasy, hejdå och sov gott!


Kommentarer
Postat av: karin

vad skulle jag inte ge för att kunna rita sådär fint :( ;P hehe



En såndär lampa med blommor har jag också ;D haha

2008-12-29 @ 12:40:13
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Karin: Eller hur, jag vill också kunna ^^

Hehe jaha, dom är söta faktiskt :)

2008-12-29 @ 19:24:52
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

haha tur att du blev nöjd! ;D

tack för fin dag, och ditt rum ser väldigt mysigt ut! <3

2008-12-29 @ 19:30:54
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jennifer: klart jag blev! :D

tack själv, det var trevlans! jodå, det är trevligare här nuförtiden tycker jag än innan :)

2008-12-29 @ 19:35:50
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Frida

Riktigt snygga tavlor :)

Ja, vi får hålla tummarna helt enkelt!

Ja just ja, dom där usb-minnena. Det kommer jag ihåg nu när du säger det. Jag kommer ihåg att jag blev lite småirriterad på dom, jag gillar inte när band har massa merchandise och sånt. Allt känns så fejk då. Det är ju musiken det handlar om. Visst, nån t-shirt med bandloggan är ju skoj, men man behöver ju inte överdriva! Allt för att tjäna pengar liksom. Samma sak tyckte jag när poängjakten på deras hemsida infördes. Ace, hero och legend citizen. Då betyder det att banden har blivit för stora.

Åh tack, det hade varit jättesnällt! Men ja fick dom faktiskt från en kompis igår :) Det var lite roligt att höra igen.

2008-12-29 @ 20:23:21
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0