Tredje advent



Tiden går fort, redan tredje advent! Igår var det filmkväll med Michis och idag kom farfar, mormor och morfar på lunch och fika, trevligt! Åt min första lussebulle också, gottis. Måste baka egna snart, hann inte göra det denhär helgen. Hann inte heller plugga som jag ville denna söndag, tiden har gått åt annat. Nu måste jag skicka in en sv uppg och en projekt loggbok innan helgen är slut, sen blir det nog andra alternativet till Filip och Fredrik: Erik och Mackan! Sköna dom också



Pull the trigger, break down in a love affair
When I said I didn't care, you started searching for tomorrow
Pull the trigger, my girl you're running all alone
I said I was back home, but I'm far away

And there ain't no point in the words I write
There ain't no way to know me
But it sure felt right when I saw your eyes
But now they feel like, oh yeah they feel like Mondays

Kommentarer
Postat av: Frida

Videon är jättesnygg tycker jag :) Helt i min smak. Vad tycker du? Tycker nog att alla deras videor är snygga, förutom If I Don't Live Today.. Men det ska bli intressant att höra nya albumet. Åh ja, sommar och Mando. Mando och festival. Längtar :)

2008-12-14 @ 20:55:28
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: mic

And all my senses seem to shine through the day



tack för den här helgen, kärlekpådig

2008-12-14 @ 23:17:39
Postat av: Frida

Ja, undrar när dom går ut med turnédatum. Hoppas det blir lite mer utspritt än bara typ Malmö Stockholm och Lund. Hur många gånger har du sett dom?

2008-12-15 @ 09:13:31
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Mic: kärlekpådudå, tack själv! :D

<3

2008-12-15 @ 17:44:24
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0