"andra inlägget efter det första inlägget samma dag inlägget"

Hallå igen,
Kom på att man kanske ska ta och presentera sig själv, iaf lite kort innan man säger hej då och godnatt för idag! 
Namnet är Sarah, är 18 år och går Sam internationellt företagande på gymnasiet. Bor hemma med familjen i ett hus en bit från Stockholm, men önskar att vi bodde mer centralt i en 4:a.. eller ännu hellre  bo alldeles själv! Men det är nog tyvärr omöjligt, har ju inget jobb så skulle inte kunna försörja mig. Och skulle nog ändå inte ha tid att jobba samtigt som pluggandet, så flytta hemifrån planerna får ta och vänta!

Tror att den presentationen får räcka, kommer kanske fram lite fler saker om mig allt eftersom. Är jäättetrött efter en kort dag i skolan, tog bara skolfoto (det värsta jag vet!) sen åkte jag hem en snabbis, och därefter har en ganska lång dag tillbringats i Täby centrum med mor och syster. Var där senast igår med en kompis, hittade inget då till skolfotograferingen (rätt typiskt). Men nu köpte jag faktiskt en svart tröja på Åhlens, det behövdes!

Känns som att det ganska vanliga "andra inlägget efter det alldra första inlägget samma dag inlägget" är avklarat nu också! Haha förstod någon detdär? Det jag menar är att jag tror (och har sett) är att ganska många precis i början (efter att dem skrivit sitt första inlägg) strax därpå lägger upp ett till  samma dag och nämner saker dem glömt att säga i det allra alldra första inlägget. Jag som sagt glömde en liten presentation, och eftersom att jag är en väluppfostrad flicka så lägger jag självklart till det nu den första dagen jag bloggar, så att ni vet lite vem jag är haha. 

Nu ska jag ta och vila mina ömmande fötter i soffan framför tv:n. Hoppas ni alla där ute "on the world wide web" har en fortsatt trevlig kväll så hörs vi väl av snart!
( Nu är alltså mitt "andra inlägget efter der första inlägget samma dag inlägget" slut! *applåder*)

Kram och godkväll
Sarah

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wohoo! Du har kommit igång! Grattis, haha. Nu har du iaf EN trogen läsare ;)

Ser att du lyckades med bilden med, söting <3

2008-08-28 @ 17:59:36
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ja äntligen, haha. Oh, trevligt trevligt!:) Yes, med din hjälp! DU=söt :*

2008-08-28 @ 18:56:51
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0