andra maj

Det är när gräsmattorna och trädens knoppar börjar bli sådär ljusgröna som jag blir lite smått stressad. Det slår aldrig fel, varit så flera år på raken. Men jag försöker ta det lugnt och faktiskt njuta av värmen och våren (och åh vad jag låter som en mormor! aja haha)

Valborgsmässoafton kurerade jag mig hemma, igår städade jag och såg på Avatar och idag har jag suttit i solen och läst, krattat hela trädgården (känner redan hur mina armar kommer bli förlamade imorgon, puh) och kollat lite KY utbildningar. Angående utbildningarna så märkte jag att man tydligen behöver olika sorters arbetslivserfarenheter för att ansöka. Otur.
Ungefär så rolig har min helg varit..

Förra helgen var jag på landet. Superskönt!! Hade inte varit där på länge. Kunde stanna en extra dag med mor, fre-mån. Vi firade bland annat mor (i efterskott) och far (i förskott) med släkten och åt påskmat. 



försenad påsklunch

tjocka feta släkten

klättrade på stegar och klippte äppelträd

gissa om jag hade saknat den här platsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0