be courageous



Hej hallå! Just nu är jag ganska så stressad. Jag vill att tiden ska gå snabbt och långsamt på samma gång. Mitt egenplanerade tidschema vill inte hålla min takt.
Schemat under den senaste tiden har lite nedkortat sett ut så här:

-Börjar med "gi-tänk" sedan någon vecka tillbaka. (Suktas av nybakat fika på jobbet varje dag. Tänk er hur gott det ska lukta, och hur det vattnas i munnen. Inte lätt må ni tro)
-Hoppar in på halvtid på jobbet nu också innan jag får börja på heltid de två sista månaderna innan sommaren. Men jag jobbar varje dag i veckan nu ändå, lite varierande tider, eftersom att jag redan hade ett par fasta dagar. Känns bra! 
-I helgen firades det födelsedag på restaurang i stan, Little Persia. God mat, jättetrevligt sällskap och mysigt ställe!
-I lördags vart det lite filmkväll Coco Chanel with "MJ" ;-)
-I måndags blev det ett lite annorlunda biobesök och då sågs det I love you Philip Morris
-Igår kväll(onsdag)/natt satt jag uppe alldeles för länge. Försökte formulera ett personligt brev som jag inte alls blev nöjd med. Kände mig som en zombie. Och skolan som den skickades till kommer tro att jag är en zombie, eller nåt. Kommer bli rådissad.

Hela veckan har varit en konstig känslobana med lycka och frustration/stress. Och så lägger vi på alldeles för lite sömn på det. Just såna saker ger en ett konstigt men ganska välbekant tryck över bröstet/halsen. Fan. Inte nu. Chilla Sarah, chilla.
Som grädde på moset så har jävla fucking Islandsvulkaner spottat ut sig massa rök som kan spoila hela vår Paris-resa. YES vad allt verkar flyta nu. Vill att allt ska lösa sig så att jag bara kan ta det lugnt.

Idag klipptes luggen. Det gick bra iaf. Nu ska jag kolla vad jag ska söka in till för högskolor/universitet. Sista dagen idag.
Förvirrad.

But let's cheer up! Avslutar allt det här negativa med att det iaf har varit lite soliga och varma dagar! Älskar att jag är ute så mycket i stunder som dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0