tvåtusensju



Kollade på gamla bilder. Saknar mitt långa hår litegrann. Men det skulle ta evigheter att växa ut igen..

Och idag gick jag ner för min gata och borstade tänderna samtidigt. Gick förbi Krunegård som skulle till bussen haha.
På morgonen innan man vaknat så kan man ha drömmar som känns så verkliga. Drömde även att Michaela vart aspackad, hon drack upp allt vin som Mando bjöd på. Sen kollade vi på deras lägenheter. Sen köpte jag ett skärp (som jag började leta efter i garderoben när jag vaknade)
Trodde förövrigt att jag hade slutat upp med mina konstiga mando-drömmar. Var evigheter sen sist ju.

Kommentarer
Postat av: m

michaela med vinet verkar ha satt sina spår :P

2009-09-14 @ 13:17:54
URL: http://mittsistaforsok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0