trötta söndagen

Hej vänner!
Jag kom just på att tänka att det är väldigt få som läser min blogg. Säkert bara folk jag känner, typ mina vänner. Fast när jag har räknat efter så undrar jag ändå vilka de där två tre stycken extra kan vara som läser här.. Så om ni vill vara lite snälla så får ni gärna lämna en liten kommentar så får jag se vilka som brukar kika förbi här :)

I alla fall så kom jag ut till landet. Plockade svamp igår med mamma och mormor, jag fick ihop mest. Och så fikade vi med morbror och kusinerna. Mormor hade bakat de godaste bullarna jag ätit på länge!
Idag har vi suttit och rensat svampen. Annars har jag träffat Jonna lite och hälsat på faster+ kusin och farmor och farfar. Farmor hade sin vännina på besök som jag inte har träffat på flera år. Hon tyckte nog att jag hade förändrats lite. Det får man hoppas haha.
Snart går jag och lägger mig, har inte varit så här trött på evigheter!


Kommentarer
Postat av: tittie

Jag brukar alltid läsa din blogg :)Jag gillar den!

2009-09-07 @ 06:00:13
URL: http://tittie.devote.se
Postat av: skentrevlig

tittie:

åh nemen vad kul :D

kram!

2009-09-08 @ 13:43:08
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0