Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför



Fredags natt/ lördags morgon tog vi båten till ön över ett mörkt spegelblankt hav. Jag låg i fören med Håkan i öronen och kollade upp på stjärnorna tills jag somnade. Jag kan berätta att det är något som jag tycker väldigt mycket om, att ligga och kolla på natthimlen. Bland det finaste, mest rogivande och fascinerande av saker jag vet.

och ja det har kanske blivit lite mycket håkan på senaste tiden. men det är sommarkänslor för sjuttons båtar!

*titta*souldiermusic*titta*
projektredovisning på onsdag och vi vill ha lite åsikter om vår verksamhet. droppa en kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gillar när du lägger ut bilder på Håkan för jag har aldrig sett dem så jag sparar dom i min Håkan-mapp!! Kan du satsa på några med högre upplösning också? : )

2009-05-05 @ 21:49:26
URL: http://beatelspojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: leone

sv. den till höger är perfekt!

ÅH HÅKAN!!<3<3

2009-05-06 @ 18:05:25
URL: http://uppsnarjdidetbla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0