fucking dreams



En sak som jag måste berätta är att för någon natt sedan drömde jag att jag vann en biljett till Siesta festivalen. Det kändes så verkligt, kul och lättande att när jag vaknade på morgonen gick jag upp med bästa humöret, satte mig vid köksbordet, åt min macka och var ovanligt pigg. Tills jag började minnas. Och kom liksom på att det bara var en dröm.. Stönade högt av besvikelse och det goda morgonhumöret var bortblåst.

Var med om nåt liknande förut, men då drömde jag att min garderob var full med nya kläder. När jag vaknade och skulle välja något att ta på mig letade jag desperat bland galjarna och tyckte att det var något som fattades. Insåg även den gången att alla de där fina plaggen var på låtsas...

Jag hatar såna drömmar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, sådana brukar jag också ha. En gång drömde jag att jag förstört min grannes bildörr och hela den morgonen var jag orolig att han skulle stå utanför vår dörr... Men sedan kom jag på att, just det, det var en dröm.

2009-05-21 @ 17:13:29
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, sådana brukar jag också ha. En gång drömde jag att jag förstört min grannes bildörr och hela den morgonen var jag orolig att han skulle stå utanför vår dörr... Men sedan kom jag på att, just det, det var en dröm.

2009-05-21 @ 17:13:29
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0