what future?

 


Vad är det för fel på vädergudarna, har de inte hört att jag inte vill ha mer snö?! Tydligen inte.

Idag åkte jag med Jenjen till Stockholms Universitet för Öppet Hus. Ett riktigt sort ställe med massor av program/kurser. Men blev jag klokare på vad jag vill plugga efter gymnasiet? Nej. Men det jag har kommit fram till är att jag kan läsa enstaka kurser som är roliga tills jag vet vilket program jag vill hoppa på. För jag tänker inte välja något förhastat. Det får ta den tid det tar tills jag tänkt ut något.




"Undrar du också? 200 program och 1900 kuser ger dig svar."

Nej, jag har inte fått några svar. Jobbigt att vara så himla förvirrad över framtiden.
Vad vill jag bli när jag blir stor?

Kommentarer
Postat av: mic

sarah vill bli manager för ett riktigt bra och fotomodell åt Michaela Tungström ;)

2009-03-11 @ 17:05:39
Postat av: Anonym

bra band*

2009-03-11 @ 17:06:14
Postat av: skentrevlig

Mic: Manager skulle vara ascoolt ju! undrar hur man blir det :P

haha nej tack, håller mig borta från kameror!

2009-03-11 @ 19:31:51
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Eva Guillén

Jag tror photoshop går att fås gratis om man laddar ner från hemsidan hos det företag som har programet. Dock får man bara behålla det i 30 dagar..... dvs om man inte har en 'generator key' det är en nyckel som hackar upp photoshop. :) Har förresten öppnat min smink och frågespalt igen så det är bara att fråga om du har någon fråga om smink och skönhet, jag svarar oftast med holistiska och ekologiska alternativ till dagens slit och slängmentalitet och relighetshysteri! :) KRAM ///////////e

2009-03-12 @ 03:14:58
URL: http://www.evaguillen.com/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 03:16:45
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0