Hejdå praktiken

I fredags var det som sagt sista praktikdagen.. Det har varit tidigatidiga morgnar och långalånga dagar i 4,5 veckor. Kan sammanfatta det hela med att det har varit otroligt lärorikt, man har lärt sig nya saker varje vecka. Kreditering, kvittering, lägga upp norska rabatt/bonus avtal, maila sega säljchefer i Norge m.m. Första dagarna/veckan var faktiskt ganska jobbig innan man kom in i allt. Massa nya saker och man var ständigt rädd att göra något fel och sabba för hela företaget. MYCKET ANSVAR! Och så har vi ju blivit upplärda bla av en norsk tjej. Jag som suger på att förstå norska. Haha den dagen var sanslös, hon skulle börja med att lära upp bara mig. Förstod inte ett ord hon sa. Men det gick bra det med tillslut, även norska lärde man sig att förstå efter ett tag!

Här kommer massa bilder från praktiken, som jag klarade tack vare vännen nedan;
(mobil bilder)

   
Jennifer som nyss fått linser
 
 
Väldigt fina lokaler.  På bilderna syns lite inredning och produkter som kunder kan köpa till sina salonger
  

skönaste soffan och lilla köket
 
matrummet på högra bilden
 
På fredagar bjöds det på mumsiga mackor
 
Min dator och massor med arbete  
  
Jennifer vid bussen efter hennes sista dag
 
I fredags dagen efter fick jag också säga hej då till Hangövägen, Hurricane konsten på de välanvända post it lapparna (har nog aldig använt så många lappar som under dessa veckor) och soptunnan jag pimpat
 

Japp, det var det. Fick också en liten present när jag gick, kan lägga upp bild på det imorrn

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

tack för sällskapet, det har varit fint! hade inte klarat det utan dig ;) fintjejen :*

2009-03-09 @ 21:47:29
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0