ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen



Alltså ååh Håkan på Popcirkus, fick två samtal efter programmet av min fina vän Michis som är där. Håkan spelade fler låtar (som inte visas på tv), fick höra genom luren bla Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. Tydligen även ett stagedive från Moneybrother Andreas! Lyckliga människor som får se allt live inne på Debaser Medis!


Och appropå herr Hellström så är det just han som inspirerat mig till vad jag kanske ska vara på studentskivan. Hittade nämligen pappas gamla sjömansdräkt han hade när han gjorde lumpen. Håkan har ju både varit med på tv och gjort egna musikvideos, så det borde väl gå att räkna in i temat film/ tv profiler? Om inte är jag nån random sjöman. Får vara utklädd till en av världens finaste killar i smyg.
Plan B är att vara någon av tjejerna från filmen Tjenare Kungen. Ska ju på min och en till skiva i år, så jag får väl vara sjöman på ena och lite punk tjej på den andra. Känns skönt att ha några alternativ tillslut, efter all denna grubblande om utstyrslar.



Rätt stor skjorta som ni ser. Ska försöka fixa till det.. Och får kanske införskaffa mig en liknande hatt som Håkan?



Kommentarer
Postat av: leone

jag vill också ha en sjömanskostym!!

2009-03-26 @ 08:48:21
URL: http://uppsnarjdidetbla.devote.se
Postat av: Karin

Jag vill också ha en! Åhh, jag älskar håkans hatt, jag har en sån och randig marinblå tröja... Får nästan lust att ta på mig det nu, hehe.

2009-03-28 @ 18:10:03
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0