This street tells the same old boring tale that has failed in so many ways of life



 
(mobil bilder)

Förutom att sista praktikdagen var i fredags så träffade jag upp Michis efter jobbet. Hon slutade senare än mig så jag åt smörgås, lyssnade på musik och läste i en skön soffa uppe i Kulturhuset. Mysigt. Tillslut begav jag mig till Slussen där Michis och jag strosade runt en snabbis och kikade in i ett par second hand affärer. Sen tog vi en liten bugare på Donken, gick till Pet Sounds och upptäckte att cafét Louie Louie tyvärr var stängt. Hamnade tillslut på Café 60. Inte helt fel. Ömma fötter och mätta magar efter te och stora bullar. Mysigt var det! Vi åkte hem med Mando Diao i öronen (firade ju att det var 1 år sen vi såg dem på Cirkus) och tittade på film hos henne. Sen gick jag hem till mig kl 1 på natten. Riktigt trevlig dag!

Nu är det verkligen dags för mig att sova, ska ner till centrum för att träffa två söta flickor imorgon!





Låten som alltid kommer påminna mig om den bästa konserten
i mitt liv på Cirkus den 6 mars 2008.



You are above and beyond me

Kommentarer
Postat av: bella

visst vore det GRYMT om man fick se u2 live! gaaah! mäktigt liksom, får rysningar bara jag tänker tanken! okej, bor du långt ifrån göteborg? jag bor själv 30 mil därifrån typ, men tänkte ändå lösa det På något sätt ;D

2009-03-09 @ 22:26:36
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: mic

you can't steal my love kommer nog alltid vara "låten" från 6 mars. den ska spelas på min begraving. glöm inte!



Godnatt finis<3

2009-03-09 @ 23:50:44
Postat av: skentrevlig

mic: ja verkligen! första och kanske sista gången man sett den. usch säg inte ordet begravning :(

<33

2009-03-10 @ 20:12:27
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0