this is not my lucky day

Måste säga att det här har varit två väldigt jobbiga dagar som start på veckan. Ångest, panik och stress. Kommer tillbaka från en veckas lov och möts av olidliga mattelektioner där man fattar nada, och blir ruinerad av sina pengar pga den kommande studentskivan. Jobbigt att den är så krävande, och att vi ligger lite back just nu så att det pratas om extrautgifter. Det har jag inte lust eller råd med. Just nu ligger jag ute med pengar för biljetterna som ska säljas. Festivalkassan är lidande. Lika med död. Den är tom nu. Det blev jag väldigt ledsen över. Hoppas den fylls på om biljetter lyckas säljas.

Fick för mig att sälja min Franz Ferdinand biljett pga av pengabrist. De tankarna sved. Nu när jag lyssnar på dem så ångrade jag mig. Så det blir nog inte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0