trevlig måndag

Första lovdagen idag! Mitt sportlov är förvisso ett par veckor försenat men fan vad skönt att vara ledig en måndag tillslut när alla andra går till skolan. För att göra denna dagen bättre så har jag åkt till centrum och fick träffa hela tre fina flickor, inte två som planerat. Den första som välkomnade mig in hem till sig var Jennifer som hade en jättemysig tröja som jag vill sno haha. Och hon presenterade mig för Wilma, hennes nyinflyttade kattunge. Vad söt och liten den var! Man glömmer verkligen hur små dem är i den där åldern. Tänk att mina har varit det. Nu behöver den ena av dem bantas ner också för han är lite för tjock. Inte så liten alltså höhö. Efter någon timma kom en till glad tjej, Michaela. Väldigt trevlig eftermiddag! Och trevligheterna fortsatte när jag åkte till IKEA med mor och syster för att köpa en hylla. Åt mumsig middag, god efterrätt och hittade fina saker som jag vill ha. Men inte kunde köpa, blä.



Hemma hos Jennifer

Gillar den här bilden på Jennifer, hon är fin!
 
Och katten var lagom speedad, sladdade på golven, hoppade upp i luften och somnade tvärt mitt i allt. Ja, det är ju så dem är när de bara är 12 veckor gamla
 
 
 
På IKEA, mumsig chokladmoussekaka och en syster som inte ville vara med på bild.
Det här var min måndag det

Kommentarer
Postat av: Gohar

ååh kattungar är mys! :D

2009-03-10 @ 00:40:49
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej men gud vad sött katt! Exakt en sådan vill jag ha för några år sedan!

2009-03-10 @ 18:43:05
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0