lördag + söndag

Detta har min helg bestått av:

Lördag- Högskoleprov från 8.20-16.15. Gick riktigt riktigt dåligt! Jättesvårt. Fyfan det värsta jag gjort någonsin. Om jag gör det en gång till (men förhoppningsvis kan jag komma vidare med mina betyg för fortsatta studier) så måste jag plugga massor innan, vilket jag tyvärr inte hade gjort alls nu. Pga av provet så har jag typ fått nackspärr eller nåt nu.

Resten av lördagen var jag jättetrött. Struntade i att åka till Skansen för att se bla a Camp och Sugarplum Fairy för att titta på film hemma, The Assassination of Jesse James med bla Brad Pitt. Och den var faktiskt bra, lite annorlunda. Men gillade scenerna i filmen skarpt, vissa var verkligen vackra, läskiga och fängslande! Käkade också pizza som syrran och jag gjorde och släckte ner huset vid 20.30 (Earth Hour). Coolt att se att de andra huset i området också släckte alla lampor!

 
 

Och denna söndag har jag varit ute och farit i Täby. Köpt presenter till mor min som fyller år i morgon, köpt en tröja som jag ska ha på studentskivan och så la jag ut lite "flyers" för Jennifers och mitt projekt. Kvällen har bestått av städning och slå in presenter.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch högskoleprovet låter som en riktigt rysare. Tror inte jag ska få för mig att göra det, men vad har man för val annat än plugga stenhårt och att få bra betyg? Pust.

2009-03-30 @ 23:11:04
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad kul! :) Och jag såg The Hives i lördags! Så jäkla underbara dom var!! :D Om du har bdb så kan du se mina bilder från konserten på kontot DiabolicScheme. :) Så får du se min nya frilla också ;D

2009-03-31 @ 13:58:15
URL: http://alittlemoreforlittleyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi aa, hade blivit förvånad om de inte skulle kommit till p&l :) Mm joo, hultan känns med lockande men det är fler band jag gillar som ska till P&L så det blir det iår igen :)

2009-03-31 @ 20:32:58
Postat av: Anonym

hihi aa, hade blivit förvånad om de inte skulle kommit till p&l :) Mm joo, hultan känns med lockande men det är fler band jag gillar som ska till P&L så det blir det iår igen :)

2009-03-31 @ 20:33:03
URL: http://linneaaennil.blogg.se/
Postat av: Mango

ert projekt verkar så himla coolt! :D

2009-04-07 @ 10:44:52
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0