My weekend

I fredags träffade jag min syssling Jonna vilket var väldans kul! Vi hade inte träffats sen förra hösten, alldeles för länge sedan. Mötte upp henne i stan, kikade in i ett par affärer sen såg vi på bio på Sergel. I taket lyser stjärnorna, rolig men väldigt sorglig film. Läste den boken när jag var sisådär 14-15 år (storbölade den gången), både boken och filmen är väldigt bra. Verkligen hela salongen satt och snyftade. Jag hade tårar i ögonen men lyckades faktiskt hålla dem borta från kinderna, duktigt. Efter bio var det middag, Fuccacia tror jag det hette, i Kungshallen. Mums! Sen åkte vi hem till hennes etta (som var nybyggd och jättefin!) i Sköndal bortåt Globen, åt popcorn, tittade på Ciao Bella, lyssnade på bra musik, läste gamla brev och hade kul. Sov över där till lördagen som startades med frukost, glass och film. När man bor själv får man äta glass på morgnarna, vilken lyx! Åkte därifrån vid 14 och kom hem till mig, där det var mycket tråkigare. Morsan blockerade tv:n med Melodifestivalen hela kvällen, usch.


    
 
 (denna fotad av Jonna)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på bloglovin. Ska bli spännande att följa och se vad hur hittar på framöver.

Ha en strålande dag så länge!

2009-03-16 @ 16:25:15
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: mathilda

roligt!

Nä jag har sytt klänningar och så ska jag ha en utställning med dom. Därför tänkte jag hänga dem i trådar i taket.. Men det fungerade inte riktigt så nu ska jag istället ställa ut dem i ett glasskåp :) Kommer nog bli riktigt nice :D

hur är det med dig då?

2009-03-16 @ 23:29:38
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0