Hail the sunny days



Jäklar vad jag var produktiv under den här kvällen, tre inlägg, ovanligt! Men känner mig tvungen att skriva detta jag med efter att Jennifer påminnde mig;

Idag är det 15 mars. Om en månad, 25 april, så ska vi gå på konserten vi längtar till allra mest. Jag kan inte beskriva hur mycket jag har sett fram emot detta, hur mycket jag älskar det här bandet och deras konserter. Men om 4 veckor, då ni! Jag kommer vara lyckligast! 4 veckor är egentligen inte så lång tid om man tänker på hur länge vi väntat.. natten den 17e december var det tre skrikandes tjejer i telefonen, exalterade över VIP biljetterna vi fått helt gratis. Det var länge sen! Att vänta en månad till nu gör mig ingenting, för jag vet att det kommer gå snabbt.
Och när dagen väl kommer, ja då kommer jag typ vara ett sprudlande nervvrak!
Det är glada dagar som dessa man ska hylla lite extra

Kommentarer
Postat av: linnea.

Åh va kul :D Själv hoppas jag på att de kommer till P&L i sommar:) Ska du dit föresten?

2009-03-25 @ 23:16:49
URL: http://linneaaennil.blogg.se/
Postat av: Elina

Härlig bild. Längtar till sommaren!

2009-03-26 @ 20:17:50
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0