Student 2009!

I fredags tog jag alltså studenten! Lyckades få in mina bilder på datorn igår, så nu kommer de upp!

 
Champangefrukost hemma hos Hampus vid 8 tiden på morgonen
 
Det skrevs i studentmössor, sen satte sig alla på tåget på väg till skolan kl 9.45
 
I skolan var det mingel och fotografering

We did it girls!!


Hela klassen fick varsin bok av våra mentorer.
Jennifer blev helt överlycklig, på riktigt, haha

Lunch, tal och betygsutdelning

Nedräkning sen sprang vi alla ut!


Farmor och farfar, mormor och morfar, kusiner och min familj var där


Jag och Jennifer. Haha jag som verkligen inte trodde att jag skulle bli känslosam, men blev det ändå..

Sen var det mottagning hemma hos mig. Mamma hade fixat jättefint och det fanns massa god mat och efterrätt, mums!

Fintjejen Michaela fyllde ju 19 år också, så hon fick liten present

På kvällen var alla hembjudna på fest hos en tjej i skolan
 

Sen gick Michaela och jag hela vägen hem. Kan säga att det tog mycket längre tid än det brukade. Vägarna var helt enkelt inte riktigt lika raka som de brukar hehe

Allt som allt var det en underbart härlig dag med massa roliga stunder och skratt. Kan man inte få ta studenten lite oftare? Helt klart en av de roligaste dagarna jag varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0