packar

The Kooks har ställt in på Peace and Love, någon som är sjuk.. that sucks!

Jag är trött men packar raskt vidare med tanken i bakhuvudet att i morgon vid den här tiden är jag en glad Sarah i Borlänge trallandes runt på någon camping eller i en folkmassa framför en scen. Trevlig tanke!

Idag fick jag förresten lite förtids födelsedagspresenter. Saker jag kan ta med mig på festivalen; ett par kläder, skor, kamera minne. Väldigt snällt av mor min att jag kunde få det nu istället för efter P&L, riktigt behövligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det blev ju tokigt bra!! :D

Jo vi åkte redan på måndagen vi, bekantade oss med alla härliga campingmänniskor.

Fan att Kooks ställde in! Men som tur är var det ju massor med annat bra att se också. Håkan var det bästa. Det kan till och med varit den bästa stunden i mitt liv! Den perfekta avslutningen.

Vad tyckte du om veckan? :)

2009-06-29 @ 14:49:51
URL: http://frisun.blogg.se/
Postat av: natta

gud så länge sen jag läste din blogg!



längtar att få höra hur det var på p&l!

2009-06-29 @ 16:21:09
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0