No more camping

Nu är jag tillbaka igen! Kom hem från Hultsfredsfestivalen igår kväll. Har varit en helt awesome vecka! Sitter ute på landet nu och njuter av bekvämligheter så som säng, tvål, riktig frukost (som inte består av torrt knäckebröd och vatten/festis). Och vad jag har saknat mitt täcke och kudde! Kommer inte sakna sovsäcken och fuktiga tältväggar på ett tag, haha. Det här var väl sista festivalen för i sommar. Som jag sa till Jennifer; festivaler är som ett smörgåsbord. Det bjuds på all möjlig musik på de olika små och stora scenerna, det är liksom bara att "ta det man vill ha". Det kommer jag att sakna. Och det faktum att man kan se konserter fram till klockan två på natten. Och festligheterna, skratten och att det finns mat dygnet runt (fast är riktigt trött på snabbmat nu iof) . Säkert massa fler saker jag kommer sakna. Lite bilder kommer!

Borta bra men hemma bäst. Känns det som nu i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0