torsdag

Tänkte bara skriva lite snabbt nu för jag överväger att antingen gå och lägga mig alldeles strax, kolla färdigt på filmen Kill Your Darlings, se på 15 minuters intervjun med Mando Diao från Kulturnyheterna på svt Play eller Popcirkus på svt Play som visades igår. Vi får se vilket det blir. Kom iaf hem från stan för nån timme sen, såg A Camp spela ett par låtar på Pet Sounds, det lät bra! Annars har jag slappat hela dagen. Sov länge, gick och la mig sent efter att vi kom hem från Oasis igår. Kan skriva lite om hur det var imorgon, just nu orkar jag inte, så trött o öm i kroppen. Dagen har inte gått många knop alls, vaknade käka frukost vid halv ett, lyssnade på musik, kollade en bit av Popcirkus på datorn, kollade på halva ovannämnda film, såg att jag fått en extra uppgift i svenskan.. och käkade "lunch" innan jag åkte in till stan med Jen och Michis vid sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0