ticketsticketstickets!





Nu har jag också köpt en biljett till Franz Ferdinand
den 21a mars på Cirkus! hämtar den i helgen, wiiie :D Idag köpte Jennifer biljetter till mig henne o michis till Popcirkus på Debaser Medis den 11e februari där Mando Diao ska medverka, samma dag som de spelar på Bengans och signerar. En hel dag med bra musik, jag är glad!!

Annars har jag varit i skolan och gjort klart en powerpoint till svenskan (hoppade över friluftsdagen) och åkt in till stan (Frihamnen) där Jen och jag träffade vår handledare för praktiken som börjar 2a februari, väldigt snart! Känns lite nervöst och läskigt för att vi kommer få så stort ansvar och det är viktigt att vi inte gör fel. Inte van vid så långa dagar heller, gå upp innan sex på morgonen och komma hem innan sju. Men vi kommer säkert lära oss massor, vilket är en bra erfarenhet.
Nu är jag trött och ska plugga på inför svenska redovisningen, sen lägga mig och sova. Dröm sött alla
(En vecka kvar till Oasis på Globen, wihuuu! :D)

Kommentarer
Postat av: karin

bajskorvar vad avundsjuk jag är! :D jag ska "bara" gå på bengans

2009-01-23 @ 20:45:40
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Leone

svar. jag ska se dom på bengans och typ annexet eller nåt :) längtar ihjäl mig!!

jag vill också se franz ferdinand :'(

2009-01-27 @ 20:18:25
URL: http://ssockerlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0