Happy New Year!

Gott nytt år allihopa! Nu är det 2009, vad tiden går fort! 2008 har praktiskt taget flygit förbi, speciellt det senaste halvåret. Hoppas allas nyårsafton var lyckad, det var min!  Tillbringade den med mina två vapendragare Michaela och Jennifer. Hela min familj och jag åt som vanligt nyårsmiddag hos Michis familj, sen gick jag, syrran, Jen och Michis ner till mig och lyssnade på musik och knasade oss, sen när fyverkerierna började smälla över hela himlen sprang vi uppför backen igen till Michaelas hus där våra familjer tände raketer (som flög åt alla möjliga håll, inget ovanligt hos oss känns det som, galningar!) och bjöd på champange. Är det bara jag eller tyckte någon annan att det var färre raketer på himlen i år? Sen trallade iaf gänget ner till vårt tomma hus igen, spelade årets första låt (som v i hoppas få se live detta år) och tittade på film.


flumm, roliga videor, bilder, springande uppför backar, frost, nyårsmiddag, bubbel, galna raketer, skratt och löften om ett underbart kommande år med roligheter. Ännu ett roligt minne att tänka tillbaka på, och fler ska skapas! och tack för fina stunder 2008 flickor, jag älskar er <3  2009 ska bli awesome
få och konstiga bilder togs, men lägger upp dessa ändå



Jen sov över och vi blev sena i säng, somna nog någongång efter 4 och vaknade klockan 12 till Imagine med Lennon (en låt som jag vaknade mycket till under senaste sommarlovet, mys). Klockan tre på eftermiddagen åkte hon hem idag och jag har tittat på film; Skönheten och Odjuret. Sa ju att jag ville se på Disneyklassiker på lovet, och som tur var så fick jag igång videon! Gillar den filmen, en av disneyfavoriterna, den är så fin! många minnen och den känns inte som en barnfilm egentligen, det är en film som så många kan se för den är liksom inte löjlig, den är bra gjord. Kvalité, något som många av dagens tecknade filmer inte har längre. Dock har det iof gjorts en del bra animerade filmer på senaste tiden. Ja, det var min nyårsafton och torsdag iaf!

Kommentarer
Postat av: karin

jo det känns faktiskt som att det var lite färre raketer i år.

Årets första låt blev Song For Aberdeen för mej <3 den håller jag tummarna för i lund & stockholm.



Disney <33

2009-01-01 @ 23:47:56
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: terese

låter trevligt! här hemma var det en himlans massa raketer, så inte small det mindre här inte:)

2009-01-02 @ 02:04:47
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: terese

låter trevligt! här hemma var det en himlans massa raketer, så inte small det mindre här inte:)

2009-01-02 @ 02:05:12
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

Tack för bästa året!! Det var bäst att fira med favoritflickorna ju! :D och jag måste ha videorna sen! x) haha

PUSS på 2009 och på dig :* <3

2009-01-02 @ 12:38:31
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

Tack för bästa året!! Det var bäst att fira med favoritflickorna ju! :D och jag måste ha videorna sen! x) haha

PUSS på 2009 och på dig :* <3

2009-01-02 @ 12:38:53
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Sarah

Karin: åh Song for Aberdeen! inte en helt fel låt att starta 2009 med :D jag håller tummarna för den med, en av de bästa låtarna :)



Terese: Trevligt! då kanske det bara var här då hehe. Eller så tyckte man det var färre när man var yngre :P



Jennifer: Ja jag tyckte det var bäst med! känns så rätt att det var vi 3 eftersom ni gjorde mitt 2008 och kommer antagligen göra mitt 2009 med :D ja jag skickar videorna haha ;D

PUSS bästa du!:*

2009-01-02 @ 14:27:10
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0