fre/lör

23:55 skickade jag in filosofitentan. Vilken timing jag har, inskickad och klar 5 min innan datumet slås om från fredag den 16e (sista inlämningsdagen), duktigt! dock pladdrade jag på som fan i den, visste inte vad jag snackade om. Vet att jag kan skriva väldigt virrigt, konsigt och ibland motsägelsefullt när det är såhär sent och jag är trött, får se vad resultatet blir! Pladdrar på nu med märker jag, som vanligt

Iaf, läraren Peter smsade ikväll och berättade att Jen och jag har fått praktik på Wellas kundavdelning(?) Nästa vecka ska vi träffa chefen. Var prat om att det var viktigt med ansvar från vår sida och grejer, läskigt. Ska göra hela Wella stället osäkert hähä (blir alltså ingen utomlandspraktik- trååkigt!)

Var nåt mer jag skulle ta upp.. Hm anyways, nu ska jag sova, måste komma ikapp mina förlorade sömntimmar! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Love

Tack, bra blogg du har skrapat ihop också, helt rätt musikinriktning! Ha det bra!

2009-01-17 @ 17:24:41
URL: http://www.jacksoncage.se
Postat av: mic

åh vad roligt!! grattis :D

vad är Wella för något?

2009-01-17 @ 18:01:03
Postat av: Sarah

Love: Oh tack så mycket, ha det bra själv! :)



Mic: Wella, duvet shampoo hehe. Skönt att ha en plats nu och slippa oroa sig mer över det. Hoppas det blir bra iaf, även om det inte linade något av praktikerna vi tänkt oss först :)

2009-01-18 @ 00:43:56
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Haha fem minuter innan deadline? Det kallar jag marginal! Jag tyckte jag var iskall som lämnade in min hemtenta 7 timmar före deadline, men fem minuter? Starkt!

2009-01-18 @ 21:30:55
URL: http://www.hjalmar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0