§)&*%"&\}!)"!!! dumburk

Verkar som att det är mer än min hårddisk som är trasig.. Vi testade att sätta in en fungerande, ändå gick datorn inte att starta. Att köpa en ny hårddisk hade gått, men nu.. Att laga en dator kostar mycket, därför ser framtiden om att den ska börja funka väldigt mörk ut. Nu tycker jag att min favorit svordom passar in: FITTA!! Det här kom så olägligt som det kan komma, sista terminen på gymnasiet och det är nu jag behöver dumburken som mest! faaan, jag hatar allt.
Nu sitter jag vid min fars dator, härefter kommer jag behöva låna familjens datorer hit och dit. En liten kortis på den ena, sen när nån behöver den byta en stund till den andra. Fattar inte hur det här ska funka. fitta.

Kommentarer
Postat av: mic

hehu "favoritsvordom" sarah! haha, men du får låna min dator om det behövs, tack för idag! <3

2009-01-11 @ 23:12:34
Postat av: Sarah

Mic: hehe särskrivning, javisst :P

haha okej då kommer jag upp till dig varje kväll! tack själv va <3

2009-01-13 @ 08:54:26
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0