weekend

I helgen har jag haft huset alldeles för mig själv. Eller, har den lilla svarta kissen som sällskap.  Det är lite skönt faktiskt, då har jag någon att gosa och prata med. Han har stannat hemma med mig för att han har fått ett sår sytt. Så jag har fått i uppdrag att tvinga i han medicin två gånger per dag. Iaf så är hela familjen är ute på ön och åker fyrhjuling och stötting på isen. Fick några bilder som min syster skickade, kan säga att jag blev lite avundsjuk när jag såg dem. Det är så vackert ute på landet på vintern!

 

(foto: syster Anna)


Men jag har haft en trevlig helg. I fredags var det 20 års fest, väldigt kul! Massa skratt. Och Michis hade med sig bra partymusik, det var tur ;)

 
mina flumflickor. tack för en glad kväll tjejer <3

Och  igår blev jag bjuden på god middag hemma hos Michaela + familj. Sen gick vi ner till mig och proppade i oss massa glass, ostbågar och popcorn. Kollade på fin dokumentär och en fin film som jag inte har sett på evigheter. Det var kul! Nu får 25e april komma snabbt som attan, längtar efter bästa musiken med bästa bandet på Annexet! Abstinensen är näst intill outhärdlig.



Nu ska jag göra mat. Tacos eller kyckling tror jag. Jag gillar inte att äta själv.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh herregud där kom jag med på två bilder. Heh :)

2009-02-22 @ 21:00:32
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Nadja

svar; Tacktack cutie, nej, jag har laddat hem penslar till photoshop - snabbt och enkelt ^^

2009-02-22 @ 21:27:33
URL: http://rainysunnydays.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det är han fan! ..efter The Hives då. :D haha har du samlat ihop några poäng på fancorps än då? :) Har faktiskt beställt en ny sak därifrån igår! ;D

2009-02-22 @ 22:40:08
URL: http://alittlemoreforlittleyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej :D Jag beställde ett foto (typ 20x25cm) som jag hade tänkt låta dom signera efter konserten i Umeå.^^ Om man nu lyckas träffa dom efteråt vill säga. xD

2009-02-22 @ 22:54:08
Postat av: Jennifer L

det var greejt <3

och molly är söt, fluffboll haha.

2009-02-23 @ 22:14:09
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: mic

det var fiiint! <3

fina bilder också

2009-02-24 @ 10:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0