Bästa veckan på länge!

Hallå! Har varit riktigt dålig uppdatering här på ett tag. Det ena skälet är för att jag har varit lite lat men det finns faktiskt fler skäl, det har varit mycket på gång!

1. I onsdags var vi ju på Popcirkus och releasefest med Mando, vilket resulterade i väldigt lite sömn pga nattstrapatser (kan berätta mer om det sen) och en död (iaf väääldigt trött) Sarah och Jennifer på torsdagen. Inte kul eftersom att vi hade praktik. Somnade tidigt den kvällen kan jag säga efter en hård dag. 

2. Fredagen var recovering day (vilket behövdes!). Syrran och jag gjorde middagen och den tillbringades framför tv:n hela kvällen med film.

3. Lördagen, igår, var det tänkt att jag skulle uppdatera här. Efter en lång sovmorgon och lite lunch satte jag mig framför datorn för att börja ladda upp lite bilder och videor. Men då kom jag och mina vänner på att Johnossi skulle spela i Södertälje på kvällen. Skulle vi gå? Först vara alla sugna, speciellt Michis. Men Jen och jag tvekade så vi sa nej. Sen ändrade vi oss i sista sekunden, så på 15 minuter bytte jag om från pyamas till kläder, gjorde mig iordning, sprang som en tok några kilometer till bussen med Michis, mötte upp Jennifer och åkte pendeltåget från Stockholms central mot Södertälje. Michis var glad för att vi var spontana och chansade haha. Iaf, framme i Södertälje fick vi som tur var biljetter, fanns bara 12 st kvar!  Eftersom att man inte fick ta med sig kameran in blev det inga bilder/ videor. Men konserter var väldigt bra, vi hade jättekul som vanligt och kom längst fram fast vi stod längst bak i kön. Ett minus var att staket inte fanns framför scenen så vakterna fick agera stängsel istället, inte så lyckat. Men men, bra var det iaf, härlig alla hjärtans dag! (& grattis eller glad alla hjärtans dag eller vad man nu säger till alla i efterskott!)

4. Idag har det också varit fart och fläng i kommunaltrafiken igen (känns som jag har tillbringat hela helgen på konserter, bussar och tåg). Jag, syster Anna, Michaela och Jennifer åkte till Bengans i stan där Mando signerade och spelade lite grann. Streetteamet (som vi är med i) fick träffa dem efteråt. Berättar mer om det senare. Men kan säga en sak- it was awesome! :D

Nu håller jag på att ladda upp videor på Youtube från Bengans, Popcirkus och Releasefesten. Kommer ta ett tag och jag är inte säker på att jag blir klar ikväll. Så jag får kanske visa dem här och berätta hur det var imorgon efter jobbet. Nu ska jag käka, ciao!



lägger upp en bild på Johnossi eftersom att jag inte kunde ta någon själv

Kommentarer
Postat av: mic

awsum awsum awsum :D

2009-02-15 @ 22:21:20
Postat av: terese

åååh, skulle också velat vara på Johnossi konserten..

2009-02-16 @ 14:08:53
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: SARA-TEE

sv: haha nä kanske inte=)

fast det var han ;D

2009-02-16 @ 17:31:28
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Mic: En hel vecka full med awesome moments, we like! :D

2009-02-17 @ 19:50:45
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0