monday

Mötet på förskolan nere i Åkersberga gick bra, blir uppskriven på sjuklistan för Österåkers förskolor snart så då får jag hoppas att de ringer så man kan dra in några slantar! Blir nog inte förrens i höst då fler börjar bli sjuka, men ändå.

Min syster och jag gjorde hemmagjord pizza, den vart god! Till efterrätt var det vaniljglass med hallon och blåbär, muuums! Har kommit fram till att jag måste börja lära mig laga mat. Kan bara enkla saker. Egentligen sjukt lite jag kan laga, typ: kött/kyckling och pommes/potatis, köttbullar, korvstoganoff, pannkaka, pizza, indonesisk kyckling, kanske köttfärsås.. omelett, scrambled eggs och kokta ägg, om det gills? Inte mycket matlagningsskills alls alltså. Måste lära mig mer tills jag flyttar hemifrån! (något som kanske inte sker än på ett tag, men jag vill). Nu ska jag sova för imorrn ska jag träffa vännen Michaela. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0