hello old friend

Long time no see! Jag sitter helt (i alla fall ganska) isolerad ute i skärgården. Känns som att jag gjort det hela sommaren. Iof har jag jag ju varit ute på två festivaler och varit hemma emellanåt, åkt in till stan, besökt vänner och så. Men mycket tid tillbringas här. Det har ju sina fördelar, här bränner jag inte så mycket pengar haha. Det är liksom som min trygga oas, här tar jag det lugnt, tänker inte på de stressande tankarna som berör framtiden och det faktum att jag ännu inte har något jobb. Men jag har förvisso skänkt de tankarna en del tid nu efter att jag svarade på ansökan till distanskursen i rockhistoria, som för övrigt är det enda jag pluggar i höst. Struntade i tyskakusen efter att jag upptäckte att man skulle vara tvungen att bla läsa en 1000 sidor skönlitterär bok, på tyska. Något jag absolut inte skulle klara så.. Ja, jag kommer ha en hel del tid över i höst. Så behovet av jobb är stort. Bara att sökasökasöka vidare.

Idag har jag varit i Norrtälje med mormor och äntligen har solen kommit tillbaka! Har badat och solat ovanligt lite denna sommar så det måste jag ändra på om det blir varmare nu. Ett annat mål är att jag ska lära mig vindsurfa. Vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0