ch-ch-ch-changes

Hej! Känner ingen riktig lust för att blogga längre. Känns som att det inte riktigt finns något kul att skriva, eller så är det jag som inte tycker att det är lika kul att skriva längre. Men jag tror det kan bero på att jag skjuter undan bloggen så som jag gör med alla andra saker. Men det ska det bli ändring på! Nu måste det ta mig sjutton börja hända grejer, "sommarlovet" 'är förbi och jag måste ta tag i mitt liv.
Och jag börjar imorgon. Då ska jag ner till en förskola för att prata om att vara backup när folk blir sjuka på Österåkers förskolor, sen så ska jag kanske ta mig ner till arbetsförmedlingen. Har inte riktigt förberett några frågor så vi får se, kanske inte behövs så många egentligen. (visade sig att arbetsförmedlingens kontor i åkersberga har stängt just imorgon så jag får gå dit en annan dag istället...)

I'll be back with updates med hur det går!
Och jag upptäckte att jag aldrig laddar upp bilder heller, sjukt tråkigt ju. Det ska jag också fixa imorrn när jag lagt in dem på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0