Alla dessa små bevis på vår vänskap

Jag har alltid varit dålig på att dela in inläggen i kategorier när jag bloggar. Förvisso har jag bara två men ändå använder jag inte den ena, allt kommer liksom bara in under Allmänt. Men nu tänkte jag skapa en kategori och försöka använda den; böcker och film. Jag gillar ju att läsa och gör det relativt mycket. Samma sak med film.  Så jag tänkte ha den här kategorin för att tipsa om lite såna saker.

För ett tag sedan, kanske i början av sommaren så läste jag ut den här boken



En bok som handlar om två vänners liv, från när de träffas som små tills de blir vuxna. Man får följa med genom skolan, familjeproblem, första förälskelser, karriärer, män och barn.
Jag brukar egentligen inte gilla den här typen av böcker där man följer människors liv, men den här var bra! Man får liksom läsa lite i taget. Jag tror att de här två väldigt olika karaktärerna gjorde den här boken så bra. Och deras speciella vänskap. Deras lyckliga stunder och smällar vänskapen får ta. När man lovar varann att vara hundra procent ärlig men så händer det som man inte ens kan berätta om för sin bästa vän. 
En bok som man kan sympatisera med och känna igen sig i.
Ett litet tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0