Spring is in the air

De senaste dagarna har jag varit sjuk. För det mesta väldigt förkyld, min näsa har inte riktigt fungerat. Så jag var inte i skolan vare sig i måndags, tisdag (onsdag distans så då är vi ändå hemma) eller idag, torsdag. Men imorrn blir det antagligen plugg igen. Och idag har jag inte gjort något av det jag borde ha gjort. Jag får skylla mig själv att jag är så stressad hela tiden! jag bara skjuter upp allt..

I tisdags så var ju min studentskiva också! Har inte lagt in bilderna på datorn än men det kommer.
Kan istället visa bildbevis på att jag såg första tussilagon i onsdags den 1a april. Dåligt med aprilskämt den dagen tycker jag också. Iaf, våren närmar sig ju! Har sett nässelfjärilar med kom jag på. Och idag hörde jag ordet bikini. Mitt hjärta slog några extra oroliga slag. Längtar till sommaren något så grymt men inte just den delen av den där bikinis är inblandade. Är det för sent att bli hälsosam måntro? Inte för att jag kommer lyckas ta mig i kragen.. men aa..
Och idag är jag rosig om kinderna, läste på altanen ett tag i den varma solen, mys!


Mobilfoto, Tussilago i backen påvägen hem

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

hoppas du kommer imorgon!! annars får du säga till för då tar jag lite sovmorgon från souldier (A)



två försökte allt lura mig faktiskt! men gick inte på nått riktigt ;P

bikini ja...äh, jag vill ha sommar och värme och sol och allt det där! :D

2009-04-02 @ 19:38:12
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: leone

igår gick jag hem i en 3/4 ärmad tjockröja och jag frös inte, det känns sjukt eftersom att jag hade två tjock tröjor för typ en månad sen

2009-04-03 @ 07:28:56
URL: http://uppsnarjdidetbla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0