I'm gonna laugh when you're on that lonesome ride

Hallå hörrni! Vilket VÅRVÄDER! De två senaste dagarna har varit jättesköna, har ju kunnat ligga på altanen och läst i värmen med ett par solbrillor



Bild Michaela Tungström, marchsix. Från studentskivan i tisdags

Tror jag kommer få lite bilder från skivan ganska snart, tar och visar några då. Längtar för jag har själv inte sett dem än!

Och snart så ska jag och den här tjejen till vänster åka och hyra film efter middagen, tror det blir Du Levande som Michis så länge velat sett med mig. Inga bussar går och inget körkort har man heller. Men då är det tur att man har ett moppekort så att man kan skrutta iväg med den!


Och idag är det 3 veckor kvar tills konserten på Annexet!! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Meeen vad dåligt! Det är alltid nån som ska förstöra. Hoppas verkligen att den släpps.



Åh student! Allt roligt runtomkring :) Den tiden var häärlig. Fast jag gick inte på en enda studentfest :P

När är stundenten i år?

2009-04-05 @ 21:23:14
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0