friday





Äntligen fredag! Riktigt skönt att den här veckan har tagit slut, den har varit riktigt jobbig av någon anledning. Kanske för att det är veckan precis efter lovet.

I onsdags var det sista dagen för att ansöka till högskolan. Jag sökte tre kurser som verkar vara intressanta att läsa i höst, för att jag inte har hittat ett program som jag känner mig redo att hoppa på än. Känns lite nervöst, för efter sommarlovet (som ju egentligen inte är ett sommarlov längre) vet jag inte riktigt vad som händer i höst. Ska försöka få tag på något jobb och plugga nån av kurserna i ett halvår, sen får vi se hur det blir med vidare studier.. Efter studenten kommer jag vara arbetslös om jag inte pluggar något alls. I need to find a job och jag är orolig inför framtiden!


 


 


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad har du sökt för kurser då? : )

2009-04-18 @ 17:39:47
URL: http://beatelspojkarochedelweiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0