du måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk

Det måste vara något fel på mig. Jag kan inte njuta av påsklovet! Några dagar hemma typ ensam och jag blir helt förslappad, och vänder på dygnet lite halft. Ok, det är okej att man gör så på lov. Men jag blir inte utvilad, fast jag gör absolut ingenting. Jag gör inget jag planerat att göra, fixar inte det jag behöver fixa. Gör onödiga saker istället. Och är helt förvirrad, lite halft borta. Lite halft till och från deprimerad, lite halft stressad. Ja, som sagt, det är något fel. Men lite vår"depressioner" är ju vanligt. Och det är okej, alla har väl det mer eller mindre ibland. Inte för att det är något allvarligt eller så, och det jag skriver låter väl helt rubbat. Men just nu är jag liksom.. ur balans, ja, så är det nog. Men imorgon åker jag till landet, då får det bli skärpning. Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans som Håkan säger. Brukar tänka på just den raden rätt ofta. 
Ett helt onödigt konstigt inlägg. Men det kan vara skönt med såna med.

Kommentarer
Postat av: mic

haha vi känner nog precis likadant båda två,

ha det bra på landet :*

2009-04-10 @ 15:28:21
Postat av: Iamie

nice blog ;)

2009-04-29 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0