krångel med inlägg fixat!

Woho! äntligen kan mina blogginlägg bli normala igen!!
Raden med de olika ikonerna för fetstil, HTML kod, ladda upp bild knappen m.m mellan rubriken o inläggsrutan (när man ska skriva inlägg) var ju borta ett tag, men efter att ha skickat ett Hjälp meddelande till supporten har jag fått ett svar, och det var ju världens enklaste grej att få tillbaka ikonerna!

"Hej,
Klicka på "Ändra textredigerare".
Detta gör du nere till höger, under delen där du skriver dina inlägg.
Om den inte kommer tillbaka i alla fall:
  Prova gå in på Verktyg > Internetalternativ > Allmänt. Där rensar du
tidigare och tömmer cookies. Sen startar du om datorn.
Logga in och klicka på "Ändra textredigerare" igen.
  Om inte det heller fungerar, testa med en annan webbläsare.
Här kan du ladda hem firefox:
http://www.mozillafirefox.se/

Fler frågor och svar hittar du på faq.blogg.se.
Mvh Nina, Blogg.se"


Så jag tröck på ändra redigerare, sen var den tillbaka! asbra :D

Fick förresten förresten gå upp ganska mycket tidigare än vanligt idag för klassen skulle till Judiska Museet idag. Och sen så har jag köpt 2 nya Lp skivor (!) berättar mer efter maten :) Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har mozilla, det är fett bra :)

Jag tror iallafall GossipGirl börjar 4 oktober, får väl hoppas att det är tidigare än så ;D

2008-09-16 @ 16:06:45
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Jessica

firefox [a] :)

2008-09-17 @ 08:23:42
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0