there will be music

Ikväll så måste jag (väldigt intressant lista:P):
plugga lite
städa?.. om jag orkar
fräsha upp ansiktet med bla ansiktsskrubb- bra grejer!
lägga mig i solariet om jag hinner- sommarens färg försvinner ju?!
packa in håret
och göra middag

Ja vi får ju se vad som hinns med och inte....
Vet ni vad jag längtar allra mest till nu? FREDAG! Ok, det gör man jämt nästan, men nu på fredag spelar Moneybrother på Grönalund och jag ska dit med vännorna! It's gonna be awesome :) Har inte lyssnat på Pengabrorsan sen.. typ förra året då jag och michis såg dem på Parksommar? Och har väl lyssnat enstaka gång sen dess på datan.. Men nu spelas deras musik för fullt i iPoden :)
Det är så jäkla kul att denhär hösten kommer innehålla så mycket musik, det trodde jag verkligen inte i sommras när festivalerna tog slut! Och på tisdag nästa vecka så ska vi se Sugarplum Fairy på Debaser Slussen, massa kul på gång, wihu!

Nu ska jag leka kock, ciao!

Moneybrother- Reconsider me

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Yaay! Fredagfredag :D Jag har bara lyssnat på myspace faktiskt, men aa.. :P Jag längtar iaf! <3

2008-09-10 @ 18:48:30
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ja fredagfredag! :D

2008-09-10 @ 18:50:45
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0