Rykten, nyheter- bästa på länge!

Idag var det läkarbesök med det lilla festingbettet. Nedre delen av smalbenet är ganska så svullet nu märkte jag precis, men imorrn så hämtar jag ut antibiotika på Apoteket som doktorn skrev ut till mig, så snart är nog den "bakteriella inflammationen" borta!
Annars har det varit en ypperlig dag! (förutom att jag inte har pluggat nåt alls, får göra det imorrn)
En liten Michis fick nämligen reda på av en tjej att denna hade hört Samuel (trummis i Mando) säga (när vi var på Debaser Slussen) när deras album ska komma ut! Så förmodligen kommer Mando Diaos nya album i FEBRUARI enligt honom! Fan, jag är så glad så att det inte är sant, ser fram emot det så grymt mycket! Är jättespänd på att sehur deras nya kommer låta, har massa fjärilar i magen! Så jag hoppas att detta "rykte" stämmer, att det är Samuel som verkligen sagt detta och att det verkligen kommer bli som han sagt isf, för då är jag lyckligast just nu. Dessutom hade Michaela mer kul att berätta: Tiger Lous höstturné (med datum?) har tillkännagivits! Får fråga henne mer om det där eller kolla upp det själv imorgon, måste veta när dem spelar i Stockholm!

Igår var Jen jag och Michis på Bengans för att se Sugarplum Fairy spela och signera sitt nya album. Hade en väldigt rolig dag i stan med tjejerna! Såg väldigt fina LP skivor på Bengans dessutom.. ville ha!

Lagt upp en video so far på Youtube från spelningen:

Sugarplum Fairy- Just a little bit more
 

Kommentarer
Postat av: PierkaN

Okej :)

Elvis Regerar :)

Han är så gryym :) ...



Kul me nån som också har bra smak ;) ..



Ciao

2008-09-24 @ 23:08:48
URL: http://pierkan.blogg.se/
Postat av: Mic

Samuel SA att den kommer förmodligen ut i februari! inget annat :D



jag har bara sett datum för tiger lous spelningar i typ borås, gbg helsingborg osv. de är i november. de lär ju komma Stockholmspelning snart också :D



rädda mig, sitter i skolan, har håltimme, ensam. :(

2008-09-25 @ 11:28:19
Postat av: skentrevlig

Mic: jag var osäker på om lovisa hade hört det med egna öron eller om hon hade fått reda av nån annan som hade hört... Men jennifer berättade sen också att lovisa själv hade hört det ^^ haha. Ska bli så kuul :D

2008-09-25 @ 13:11:10
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

PierkaN: haha ja, men han e ju kungen ;D

2008-09-25 @ 13:12:30
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

Allt är så brabrabra!! Mando & Tiger Lou <3



"There was disco and emo in the past. The future is Mando"

2008-09-25 @ 16:38:26
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer L: Det är UNDERBART! <3

haha whaat, vart kommer detdär från?

2008-09-25 @ 19:45:37
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0