moneybrother

Igår var jag, Michis och Jennifer på Grönalund och kollade på Moneybrother på Stora scenen! Det var Grönans sista konsertframträdande för i år.
Tycker att Moneybrother är ett bra band, skön musik och Anders Wendin har en härligt cool röst. Hade för mig att dem var lite bättre, såg dem ju på Parksommar förra året. Men jag hade iof inte varit på så många konserter då. Så eftersom det var en av mina första då vart den väl extra bra pga den saken. Nu har jag sett många andra bra band och har lite mer krav på en konsert kanske? haha jag vet inte riktigt, tyckte kanske att dem kunde ha fler fartiga låtar. Känndes som att det var för många lugna på raken. Fast många var väldigt fina att lyssna på :)
Men hela bandet var jättehärliga på scen iaf!

Mina inlägg fortsätter krångla, bla ikonraden med fettext, HTML knappen och knappen som man laddar upp bilder med är spårlöst försvunna! Inläggens radbyten försvinner dessutom, inte kul.. Så jag har skickat ett Hjälp- meddelande till sidan nu, hoppas dem kan hitta felet snart så jag kan lägga upp bilder/video från gårdagen :)


*inlägg fixat med radbytning osv* ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jag skulle tro att om du gör bilden 30px bredare i Photoshop så passar den nog perfekt in i headerstorleken. Högerklicka uppe i namnlisten på bilden i Ps och välj att utöka canvassize med 30px osså fixar du till bilden och lägger in den. Då kan det nog bli bra.

Tack tack...din är superfin din me.

2008-09-13 @ 18:12:33
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0