Lördag i stan, och biljett fixad!

Jag och Michis bestämde oss 2 timmar efter att jag hade vaknat att vi skulle in till stan. Så det blev en snabb dusch o göra sig klar, sedan jäktade vi iväg till bussen! Michis var jättesöt och hade gjort lunch till mig- nybakad bagett med grönsaker. Jättegott, tack Michaela!
Inne i stan hade vi två saker att göra: Gå till cd affären Pet Sounds och leta efter hennes säljare. Så nu har Michis en ny mobil och vi båda två biljetter till Okkervil River på Debaser Medis den 30 oktober! Jättekul!! dagen efter Håkans spelning också. Ser fram emot det väldigt mycket :)

Nu ska jag hjälpa till med middagen, och lite senare kanske Michis kommer förbi och ser på film :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

Sarah, det är 30 oktober, right? :P

2008-09-27 @ 20:18:48
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: terese

japp! var på festival i sommras och såg honom där. och nix, han körde inte samma låtar som han gjorde då. då sjöng han inte magiskt men tragiskt-vilket han gjorde nu. och istället för att sjunga den helt fantastiska och speciella(har en historia med den låten) det är så jag säger det, sjöng han rockenroll blå ögon. usch, hoppades verkligen han skulle sjunga den. har du hört honom något i sommar?

2008-09-27 @ 20:20:07
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Haha ja jag menade oktober, får ta o ändra! :P



Terese: Fan vad kul! Har velat höra Magiskt men tragiskt jättelänge!! Ja jag har sett han 2ggr i sommar, på Grönan och Peace and Love. Han körde samma låtar och tal mellan dem, så jag hoppades på att det var lite nytt nu :)

Oh nu ser jag fram emot Cirkus ännu mer, vad spännande!

2008-09-27 @ 21:22:28
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Mic

jag hoppas inte att den där tjejen spoilat massa nu. hon har inte varit på hans nuvarande turne va?

2008-09-28 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0