KLANT!

Ja det är precis vad jag är det, klant Sarah! Som ni ser råkade jag ta bort min blogg design...  Det enda som behövs för det är att trycka på en annan stilmall tydligen.. it SUCKS! haha
Har fått tillbaka bakgrunden.. det som behövs göras nu är att försöka få tillbaka min header och bakgrundsfärger på menyn och inlägg.. kämpar på här framför datan, men det vill sig inte. får testa lite mer!


Och jag är jättehungrig! tog min penicillin försent så nu måste jag vänta tills jag kan äta middag. Jag är riktigt klantig idag.


Kommentarer
Postat av: terese

han är verkligen magisk! och åh, hade också velat se honom då

2008-09-27 @ 13:15:35
URL: http://tessilelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0