jag skaa försöka

Idag är mina naglar galet blåa. Känns ovanligt med den färgen, men den är rätt fräck :P

Ok ,från och med nu skaa jag försöka skriva lite kortare inlägg! Kan tänka mig att ingen orkar läsa igenom dem när de är en mil långa. Imorrn ska jag ut till landet över helgen, ska bli skönt att bara få slappna av och komma här ifrån. Imorrn slutar jag skolan vid 12, tidigt, nice! Efter det ska jag hämta min mors klocka som jag lämnat in för att få batteriet utbytt. Tycker den e så snygg! Kanske lägger upp en bild på den sen. Efter det åker jag hem för att packa, ska ta bussen vid fem så att jag hinner med båten ut till ön. Hörs på söndag eller måndag.

Schönes Wochenende! (skön helg!)
Sarah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0