förvirrat sinnestillstånd

Så, nu ligger jag här igen i sängen. Har precis sminkat av mig och borstat tänder. Idag var jag i plugget som vanligt, har haft religion (vi gör grupparbete om Islam) och har haft Tyska. Mina två classmates försökte få mig att skolka. Men hallå tänkte jag, ska man behålla betyget gör man inte sånt, så jag stannade självklart kvar för att inte göra min tyskalärare Ingrid besviken ;) Dock så blev dem andra två nog det för dem ville gå hem tidigare :P Dem har inget bra inflytande på mig haha
Imorgon så träffar jag och Jennifer upp Michis på Bengans i stan där Sugarplum Fairy ska signera nya skivan, och kanske spela? Vi hoppas det, det är ju därför vi åker in. Kan nog bli kul med lite musik igen, även fast vi sett dem så nyligen. Och hoppas vi hittar michis där inne, hon som tappat bort sin mobil o allt!
Idag har jag Dixén, haha. Ny sjukdom som är uppfunnen av Jennifer och mig. Jag längtar massor efter Mando Diao! Därför är det lite smärtsamt på nåt vis att åka till Bengans, såg ju Mando spela där för nästan ett år sedan, 29 oktober tror jag? Har ett klipp därifrån som jag ska lägga upp på youtube sen. Känner mig lite smått förtvivlad (tror jag, iaf sinnesförvirrad) också pga Mando och Bengans av en annan anledning (denna förtvlan förstår nog bara dem som gillar mando riktigt mycket) men det berättar jag om senare!

Tänkte visa lite bilder från min helg på landet

 ritat          snirklig dörr på ovanvåningen
  
mitt rum på ovanvåningen                                                            äppelträdgården från vägen

 
vi var snälla öbor och bjöd med oss  av massa äpplen, det gick åt! (dock av fallfrukten, men den är ju inte dålig den inte!)
  
flaggstången, gårdsplanen (gården där fler av vår släkt bor) och vårt hus där fönstrerna håller på att bytas ut
     
brunnen (där vi hämtar vatten på gården) och mormor o morfars hus. Styrmansgården, skylten på vårt hus.
  
nere vid berget, sjöbodarna vid vår och andras bryggor.
  
Hemgång! Vår brygga, fören på båten samt aktern


Så, ett riktigt bildcollage hehe.
Jäklar nu är klockan massor ju, måste sova! Hejdå och god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Zarah

åh mysigt :)

2008-09-23 @ 18:47:21
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Kjell Nordberg

Om du verkligen är intresserad av religion, så bör du ta del av "namninsamling som berör"! Du når den via http://bildning.se

Skriv gärna sen några rader på din blogg vad du tycker om initiativet. Antar du den utmaningen?

2008-09-24 @ 18:18:38
URL: http://bildning.se
Postat av: PierkaN

Verkar som en kul helg :)

2008-09-24 @ 22:31:03
URL: http://pierkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0