Ena dagen rykte, andra dagen..?

Ena dagen ett rykte- andra dagenär det i princip officiellt. Okej, grabbarna i Mando Diao har sagt det i intervjuer och chatter; ett nytt album ska komma! Vi vet även vad iaf en låt kommer heta, om den nu kommer med på skivan; Gloria (undra vad för typ av låt det är förresten!) Men nu står det mycket intressanta saker på hemsidan, som är nedstängd till måndag:



"A new era begins
There was disco and emo in the past. The future is Mando
This is the start of a new album cycle
"


En ny era, starten på en ny album cykel? Vad betyder det?! Spännande grejer det här :D Woho längtar till måndag då nya hemsidan öppnas! Undrar hur den kommer se ut, och främst om vi kommer få mer kött på benen om albumet som väntas komma i vår?
Tycker förresten att bilden ser väldigt rysk ut med texten och färgerna. En Kevin från Schweitz fick en tanke i huvudet ifall det är en blivande Moscow skiva? Det hoppas jag nog inte.. Kommer det bli en skiva med nya influenser igen likt den förra eller kommer dem återvända till sina "yeah yeah yeahs"? Den som väntar får se!

Gjort klart första svenska läxan. Jag som inte hade gjort klart den andra ska göra det nu, sen sova! Och imorgon blir det studiebesök i Svenska Kyrkan. Och nu ska jag börja ta min 10- dagars kur så att inflammationen i benet försvinner. Tabletterna ska inte tas vid måltid, har hört att man kan må väldigt illa av dem. Hoppas jag slipper det!
God natt alla! Snart drömmer jag mig bort till Ochrasy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0