Debaser slussen- Sugarplum Fairy

Idag såg vi (jag, jennifer och michis) Sugarplum Fairy! Blev ju bättre än väntat faktiskt tycker jag nog. Gillar inte nya skivan så mycket, de få gånger jag hört den (man ändrar sig kanske efter lite fler lyssningar) men konserten var bra ändå! Dem körde ju gamla sköna låtar också, och de nya framförde dem bra med :) Förbandet Kid Down tror jag dem hette sög, inte min musikstil. Men Sugarplum var sköna på scen och man stod väldigt nära! Man kunde ju ta på dem när man ville i princip. Vilket vi dock inte gjorde.. förutom en gång kanske :P

Men åhåh en annan grym sak denna kväll, vi såg ju bla sångarna Noréns (Viktor och Kalle i Sugarplum) brorsa- Gustaf Norén- och reste av Mando Diao truppen: Mats, Cj och Samuel! Eller, Björn var inte där, så det var tyvärr inte riktigt hela. Vet ju inte om han kom senare under natten när vi åkt hem, men vi såg honom inte efter spelningen med de andra iaf när dem stannade kvar på Debaser för att festa lite kanske? Himla synd! Men men, vi fick se MANDO ju :D Dem hade iaf kommit för att kika in Gustafs bröder när dem spelade. Vad glada vi blev av att se dem, så man har saknat dessa ansikten!  Åh.. vi vågade inte riktigt gå fram till dem, men Jennifer och Michis smygtafsade på Samuel (trummisen) när han gick förbi ;P haha
Och juste, sångaren och en till från Molotov Jive såg vi också ^^ Egentligen hade man ju velat stannat kvar där vid baren men vi var ju tvugna att hinna med bussar och tåg hem..

 Bröderna Norén- Kalle och Viktor.

Blev få och dåliga bilder. Men videoklipp fick jag några allt. Ska ladda upp ett par på youtube imorgon och lägga upp här sen så får ni se ;)

Nu är klockan jättemycket, halv 2! Kom hem vid halv ett kanske, eller var det senare? Aja, har ju distansdag imorgon, så kan ta en sovmorgon o plugga hemma sen :)
God natt alla! nu ska jag drömma söta drömmar om Borlänge band. Hoppas ni också gör det ;)
xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0