The long and winding road

Sov bort halva dagen idag, usch vad jag inte gillar det! Då blir det kväll med en gång och man hinner inte med allt man vill.. Plus att man blir seg och orkar inte göra det man vill hehe. Och så somnar man sent ikväll när det är skola imorrn, inte så bra!

Igår bestämde Michis och jag lite huxflux att vi skulle på fest, kom dit vid 12. Det var riktigt lugnt där! Många drog dessutom vid den tiden och därefter hehe. Vi var nästan dem enda kvar när vi skulle ta bussen halv 3. Sen fick vi gå jättelångt så vi var hemma tillslut vid halv 4. Men det gick bra och rätt snabbt, vi hade ju musik längst de mörka vägarna ;)
En jobbig dag blev tillslut helt okej tack vare min Michis :) 

Nu ska jag plugga, och städa undan lite. Familjen kommer väl hem från landet om 20 minuter. Tycker dem kan vara borta mer lite på sitt sätt, är skönt att vara själv, ibland. Det är helger som dessa som man känner att man verkligen vill ha ett eget ställe att bo på! Längtar tills jag flyttar hemifrån till en mysig lägenhet, när det nu blir.
Michis glömde förresten sina LP skivor här igår, så nu sitter jag och lyssnar på Beatles! hehe 





The long and winding road That leads to your door
Will never disappear Ive seen that road before
It always leads me her Lead me to you door

The wild and windy night That the rain washed away
Has left a pool of tears Crying for the day
Why leave me standing here
Let me know the way

Many times Ive been alone And many times Ive cried
Any way youll never know The many ways Ive tried

But still they lead me back To the long winding road
You left me standing here A long long time ago
Dont leave me waiting here
Lead me to your door

But still they lead me back To the long winding road
You left me standing here A long long time ago
Dont leave me waiting here
Lead me to your door










Kommentarer
Postat av: Ina

åhhh, tack :D

2008-10-05 @ 22:31:09
URL: http://inasaraburstrom.blogg.se/
Postat av: terese

haha ja men visst är den:D tänkte att jag skulle ut och kika i affärer imorgon efter skolan, förhoppningsvis så finner jag mig en kopia av den på bilden men är ganska så säker på att det inte kommer finnas.

appråpå "äggjackan" så haha, lät roligt när du beskrev att du såg ut som ett ägg i den:D

men jag tycker absolut att du borde lägga upp en bild på höstjackan du fann häromdagen. är nyfiken tihi

2008-10-05 @ 22:42:19
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: mandan

Jättefin blogg:)



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel?, bara genom att enkelt bli medlem här kan du genom att besöka hemsidor osv få gratis pengar som du får överfört till ditt konto eller hem i brevlådan. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041

2008-10-06 @ 13:09:51
Postat av: Jennifer L

fina killar det där <3

2008-10-06 @ 14:18:37
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Mic

mina skiiiiiivor din buse! lördagen var en bra kväll med dig <3

2008-10-06 @ 18:18:33
Postat av: skentrevlig

Jennifer: Ja det är det, så kärleksulla liksom ;)



Mic: hihi jao, när vill du ha tillbaka dem egentligen? :P

ja det var den, tack för att du gjorde min dag bättre:)<3

2008-10-06 @ 18:42:38
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

ja försök!:D men hm.. var inne i stan men fann ingen sådan jacka. hittade däremot en jävligt snygg dunjacka och en mindre fin pälsjacka? haha. eller ja, pälsjackan kommer från monki och du kanske tillochmed har sett den? den var ivartfall inte generös mot mig. såg ut att vara 4nummer större än vad jag egentlgien är. haha trevligt va? BLÖ! men det blev inget jackköp idag tråkigt nog!

2008-10-06 @ 18:44:59
URL: http://tessilelle.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Attans också! Du får leta lite till, man får ge det tid ;P Ja jag har nog sett en från Monki iaf, typ svart rätt stor? Jag förstår dig, det brukar inte alltid vara något man strävar efter hehe. Men du hittar nog nåt snart, vart var dunjackan ifrån?

2008-10-06 @ 18:51:01
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: terese

ja precis! den ja:D den ser ju gullig ut när man ser den i affären sisådär.. men som sagt, inte alls lika generös på haha. kommer säkert sluta med att jag råkar köpa den ändå, den var så himla mysig nämligen! jaja nog om den pälsjackan. dunjackan som jag fastnade för fanns på stadium. det fanns en från peak och en från everest. köpte mig en peakjacka förra vintern och känner att är det verkligen värt att lägga 4000kr till på en vinterjacka? nja. känns inte riktigt så. men den från everest kostar bara 1300kr. superbra! och angående det sista där. hahahaha herregud. ja jag fick en tjugolapp tillslut! alltså det måste sett helt sjukt ut. önska jag hade det inspelat så jag kunde visa hur det gick till. för beskrivningen jag gjorde beskriver inte ens hälften av det som hände. hahah

2008-10-06 @ 19:02:24
URL: http://tessilelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0